Arapski konj porijeklom s Borika
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Galopska utrka arapa 13.4.

+2
FEKHRA
zzvonar
6 posters

Go down

Galopska utrka arapa 13.4. Empty Galopska utrka arapa 13.4.

Postaj  zzvonar sri tra 08, 2009 3:16 am

Bok....Nisam znao gdje da ovo stavim,dali pod Boricki Arap u sportu ili tu.....Inace 13.4. je trka na 800m na Hipodromu u Zagrebu pa se nadam da ce doci svi oni koje ovi konji istinski zanimaju.Po mojem saznanju trci 7 ili 8 arapa i smatrm da je trka neizvjesna do kraja,pa me zanima koji su po vama favoriti utrke,a kad trka zavrsi onda mozemo raspravljati kako je bilo.Ja sam totalni amater sta se toga tice ali od konja koje sam vidio po mome misljenju je favorit je Kuhaylan Zaid Harpun i Mundhir Ibn Mahtum ,neznam za koga bi se odlucio.Zanima me i misljenje ostalih koji to prate na ovom forumu.pozzz Shocked

zzvonar

Male Broj postova : 31
Age : 34
Registration date : 17.03.2009

[Vrh] Go down

Galopska utrka arapa 13.4. Empty Re: Galopska utrka arapa 13.4.

Postaj  FEKHRA sri tra 08, 2009 9:17 am

Arapska grla u trci su:

1 MUNDIR IBN MAHTUM Ilja Moskov 56
2 SHAM IBN MAHTUM 56
3 SCHAMIS 54
4 MORLOCK 56
5 OMAR 2 Ivan Sabol 56
6 KUHAYLAN ZAID HARPUN Đorđe Perović 56
7 SAABICH Tarik Bećar 56
8 76 AHAZ 56

Moji favoriti su Mundhir i Saabih. Wink
FEKHRA
FEKHRA
Admin

Female Broj postova : 359
Age : 49
Location : Kutina, Hrvatska
Registration date : 16.12.2007

https://borickiarapskikonj.4umer.com

[Vrh] Go down

Galopska utrka arapa 13.4. Empty Re: Galopska utrka arapa 13.4.

Postaj  Ghost_Rider sri tra 08, 2009 11:57 pm

Kuhaylan je dobar konj i s obzirom na to da će ga Đole jašit, nema puno dvojbe o tome tko će odnjeti pobjedu.
Ghost_Rider
Ghost_Rider

Male Broj postova : 37
Location : Velika Gorica
Registration date : 07.02.2009

[Vrh] Go down

Galopska utrka arapa 13.4. Empty Re: Galopska utrka arapa 13.4.

Postaj  Kebir pet tra 10, 2009 1:52 am